4 błędy, których należy unikać podczas otrzymywania informacji zwrotnej
Nikt nie lubi, gdy mówi mu się, że coś, co zrobił lub co robi, nie jest postrzegane jako całkowicie fantastyczne. O wiele...
Każdy chce czuć, że do niego należy, i nie inaczej jest w biurze. Jako ludzie pragniemy być częścią czegoś większego niż my sami, a firma, która działa zgodnie z tą prawdą i tworzy atmosferę sprzyjającą współpracy i integracji, wyposażoną w odpowiednie meble biurowe, może odnieść znaczące korzyści.
Wykazano, że środowisko pracy zespołowej jest przyjemniejsze w pracy, co zwiększa morale i produktywność, prowadząc z czasem do większych zysków. Zatem stworzenie rodzinnej atmosfery polega na stworzeniu biura sprzyjającego współpracy, wyposażonego w odpowiednie meble biurowe.
Zapoznaj się z tą interesującą infografiką, aby poznać kilka pomysłów na to, jak stworzyć w swoim miejscu pracy atmosferę sprzyjającą współpracy.
Źródło: https://blog.hubspot.com/marketing/create-collaborative-workplace
Dzięki zastosowaniu fajnych foteli biurowych, zachęcaniu pracowników do burzy mózgów i angażowaniu wszystkich w podejmowanie decyzji, biuro zacznie sprawiać wrażenie bardziej "rodzinnego", a mniej indywidualnego. Kultura "wszyscy za jednego" oznacza, że każdy bierze odpowiedzialność za sukces firmy i nikt nie jest odpowiedzialny za porażkę. Wszystko to tworzy miejsce pracy pełne wrażeń, miejsce, do którego ludzie chcą chodzić każdego dnia, a także firmę, dla której ludzie chcą pracować, ponieważ im na niej zależy.
Jakie są Twoje przemyślenia?